Godkända!

Det blev vi på examination 1!! Gud så skönt det känns, att man är klar med iallafall en uppgift och kan lägga den bakom sig, man kan liksom släppa det nu och bara se framåt! Wonderbart!

Varit på CUL hela dagen. Imorgon har vi bokat in en visning av alla maskiner på Hudiksvalls Gym så vi ska gymma lite. Dags att börja träna lite nu, det börjar bli för mycket. Och så som jag pendlar i min vikt är inte nyttigt det heller. Får försöka hitta någon balans mitt i mellan.. Köpte iallafall ett par helt underbart sköna träningsbrallor. Dom jag har är det lite hål i här och var. Så skönt med nya. Bara ett par ordentliga skor kvar nu då. Ska köpa ett par så fort pengarna rullar in på kontot!

Nu ska jag duscha en snabbis, sedan ska här bara mysas resten av kvällen. Imorgon blir vi klar med examination 2 också sen måste jag fokusera på examination 3. Men det får bli på fredag så man kan vara lite halv ledig någon dag nästa vecka! Sköönt!

Nej, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback