Ett tag sedan sist.

Det var ett tag sedan sist, men gud vad lite tid man egentligen har när man pluggar.. Det är inte mycket tid iallafall! Men det går bra, idag t.ex. gjorde vi klar första examinations uppgiften och det känns bra! Skönt att man kommit igång ordentligt!

Nu ikväll har jag suttit och letat vetenskapliga artiklar till examination 2. Har hittat en jättebra artikel (med lite , lite hjälp från syrran) så den är sparad på usb-minnet. Ska tas med imorgon när vi ska ner till Gävle på "metodövning" så jag kan skriva ut den åt resten av gruppen. Metodövningen ja, vi ska mata varandra, tvätta och massa mer. Vi ska helt enkelt få uppleva hur det känns att vara i beroendeställning.. Blir nog ganska kul tror jag! Väldigt nyttigt med sådana övningar, så man inte bara sitter på en föreläsning i tre timmar. Och imorn är även sista dagen vi behöver åka till Gävle på två veckor. Sedan är det självstudier. Skönt, att slippa sitta på tåget i en och en halv timme typ, och sedan heeeelaaa dagarna i Gävle så man är inte hemma förrän sju.. Drygt. Men som sagt blir vi i Hudiksvall sen.

Nu ska jag krypa till kojs.. Blir tåget som går 06.39 imorgon till Gävle.. Dryga tider. Framme åtta och seminariet börjar halv nio.. Najs bajs.. Usch..

Godnatt Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback