En dag på CUL..

Vad kan en dag på CUL vara?! Alldeles, alldeles underbar!! Eller ja, där tog jag i lite kanske. Nu har vi iallafall jobbat klart med studieuppgift 2. Vi har också tittat på examinations uppg. 1. Tvåan är klar, vilken var en "förberedande" uppgift till examinationsuppgift 3.. Ja, det känns bra det här.. Ehrm..

Nu ska jag iallafall göra mig klar inför revy ikväll. Svärmor ska bjuda oss eftersom vi båda fyllt år. Det är mat och revy då. Dock lite dyrt med dryck, 50 spänn för EN (1) cider, och det ingår inte ens till maten.. Sjukt. Men men.. Får väl se hur bra det är..

Sedan bär det av hem igen och imorn på dagen så ska vi åka hem till mamma och pappa och fira mammas födelsedag! Hoppas hon blir glad för presenten! Det tror jag!

Nej, nu ska jag göra mig klar. Har även tagit en fruktstund idag. Duktig jag är!
Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback