Droghandel??

Vafan är det för namn på ett apotek?! Kronans Droghandel! Hah, höll på att dö när jag var in på apoteket, eller just de, Kronans Droghandel igår. Höhö hoho.

Ja, och va fan kan inte jag få billigare p-piller för?! Varför ändrar dom så att när man fyllt 20 får man betala fullt pris, när man får gå på ungdomsmott tills man blir 23.. Kul att betala dryga tusenlappen för p-piller. Billigare att använda abort som preventivmedel..
Ja, snacka om att jag länsade min mans konto igår. 500 spänn för alla jävla tabletter.. Trevligt.. Och INGENTING görs heller.. Dom tycker nog att jag ska betala 500 spänn i månaden + lite till för alla jävla alvedon askar jag får köpa till eftersom dom vägrar skriva ut alvedon. Tradolan skriver dom ut så det skriker om det, men alvedon är farligt de..

Jag är inte på mitt bästa humör idag som ni kanske hör. Word funkar inte så jag kan inte göra klart min hemtentamen och magen krånglar. Ska fan dra med mig karln på en promenad nu när han kommer hem, kanske lite friskluft hjälper? Ett besök vore också bra.. (Fatta piken my friend! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback