Vet inte om jag orkar....

Jag vet inte om jag orkar med någe mer skit nu! Jag kan inte förstå hur en människa kan förändras och bli en helt annan människa på 3 månader! Jag tycker det är hemskt! Och medans jag inte vet hur jag ska tackla detta så säger jag upp kontakten framöver. Tills jag förstår hur det gått till. Det som görs mot mig, det skiter jag i. Men det som görs mot min bror, som mår sämst av allt detta, det kan jag bara inte skita i! Det är ett så fegt sätt. Det går inte ens att förklara! Usch, jag blir så arg!

Sista dagen på jobbet idag, för att prata om nåt trevligare. BB var en jätterolig arbetsplats och jag hoppas att jag får jobba extra framöver. Har en helg till, utöver schemat. Annars är jag "ledig" i två veckor. Skönt. Ska ta mig i kragen och plugga läkemedelsräkning så jag spricker inför tentan den 27.  Fy vad tråkigt!

Nu säger jag godnatt, fy vad jag ska sova länge imorn! c(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback