Så mycket att göra...

Men ingen tid.... Så less jag blir!

Nr. 1: Börja med körkortet igen! Ska fylla på min telefon och sedan pang på ringa min morfar och be honom hjälpa mig att övningsköra! Boka in så mycket som möjligt med honom, så jag ändå har lite koll på bilen igen (glömmer ju fan!) innan jag bokar fler körlektioner.

Nr. 2: Fixa leg. Ja, denna punkt kan vi ju stryka direkt, verkar dyrt, och om jag tar mitt körkort innan juli så är det onödigt....

Nr. 3: Plugga, plugga och åter plugga. Snarare denna som är tidboven, men jag tycker inte jag får något gjort!? Fattar det inte själv...

Nr. 4: STÄDA! VART FAN TAR ORKEN VÄGEN!?!?!

Nr. 5: Ta hand om MIG SJÄLV!! Gå på gym, ut och gå, jogga, cykla VAFAN SOM HELST! Jag blir galen! När man pluggar sitter man på arslet varje jävla dag..... Dessutom proppar man i sig en MASSA sötsaker för att få energi snabbt t.ex. en onsdag kväll halv nio när man sitter och stirrar sig blind på nefroner, glomerus och njurpyramider....

Nej, summan av kardemumman är väl att jag börjar bli jävligt less... Skulle behöva en nystart! Fan vad skönt att flytta långt härifrån, man är helt anonym när man går på stan m.m... Ingen som bryr sig liksom...

Usch och fy, är det vår deppa som är på g? Nu ska jag laga lite mat, sedan måste jag sätta mig ner och försöka titta lite på matspjälkningen och endokrinologin inför morgondagens föreläsningar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback