Inte särskilt ljust..

Nej, det ser inte så ljust ut. Men det känns som att dom tänker på oss istället för sig själva. Sluta med det.. Det är jobbigt just nu, men allt kommer väl bli ljusare antar jag..? Hoppas det iallafall.

Imorn kommer mamma, Emil och Linnea hit och sover här. Mamma behöver komma bort från huset, helt förståeligt! Känns skönt att ha henne nära också, så man kan finnas där för henne! Usch, min stackars mamma..♥ Tänker också på pappa som sitter helt ensam. Svårt för honom också helt klart! Måste åka och hälsa på honom snart, så han vet att jag finns, och att han vad som än händer är min pappa!! Det tror jag han är osäker på, att veta om vi fortfarande tycker om honom, trots det som händer. Men det gör vi! Spelar ingen roll vad han gör, vi kommer alltid älska våran pappa! ♥

Det är jätte tufft nu, men vi barn stöttar er i era beslut. Vi står inte på någons sida, vi står på bådas. Vi vet att hur det än blir så kommer det bli bra. Det bara är så! Vi finns här för er, vad ni är väljer att göra!!


Tentan är gjord, kändes ok. Men tar inte ut något i förskott just nu. Håller dock tummarna för ett G. Ivrig som man är, kanske lite rastlös också, tänker jag börja tjuvkika på mikrobiologi och farmakologi.

Imorn fyller även morbror 40 år, så vi ska dit och fira honom också. Så lite tårta blir det nog imorn!

Nu ska jag kolla på lite studentlitteratur, ska se om jag kan låna av syrran eller om jag måste beställa. Hoppas på det förstnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback