HLR

Idag var vi på HLR utb. på högskolan. Trevligt värre. Gick bra, alla blev godkända livräddare så det var ju bra!

Nu sitter jag och ska försöka göra några av seminarieuppgifterna tills på måndag. Gud, vart tog självdiciplinen vägen?! Måste dessutom ta det där jävla tbc- vaccinet. Inte kul, inte kul.. Men det får bli till veckan!

Ska även fixa hemtester på körskolan så jag kan försöka fixa faserna hemma! Orkar inte med att inte ha körkort längre! Måste ta upp detta nu, annars kommer jag ha lagt ut flera miljoner när jag väl får mitt körkort.. Dryyygt..

Snart ska jag åka till Gnarp. Bror ska spela handboll på Sundsvalls Cupen imorn, samling i Sundsvall 06.00.. Vilken jävla tid! Matchen börjar typ sju.. Men ett perfekt tillfälle för mig att försöka sitta och plugga! Se möjligheterna!

Läkaren är lika jobbig som vanlig. Vilken respektlös människa, det är det enda jag har att säga om honom! Hoppas jag får ett brev på måndag eller tisdag, annars stämmer jag den faan!

Nej, nu lite plugg, sedan ska väskan packas!

Hoers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback