Ängel!

Gud vilket tjat det ska behöva vara?! Jag förstår inte! För en månad sedan var jag upp på kirurg mott för att få ett nytt recept på mina smärtstillande. När man ber om ett recept frågar alla hur mycket man har kvar av det gamla. Jag hade då ca 1-2 kartor kvar, + 4-5 kartor av den svagare sorten som jag tar vid behov. Hon jag pratade med tyckte att det var tillräckligt och att jag skulle hinna få receptet innan den starkare sorten tog slut. 2 veckor senare hade jag fortfarande inte fått det, så jag går upp på mott igen och frågar, inget har hänt. Hon lägger in lappen på nytt hos läkaren. 1 vecka senare ligger lappen på samma ställe. Hon lägger den på sitt skrivbord och säger att hon ska ge honom lappen när hon ser honom.. Min medicin är nu snart slut, har ca 1 karta kvar av den svagare sorten... Igår hade det gått ca ytterligare en vecka.. INGET hade hänt.. Ingen medicin ingenting. Jag får stor cp eftersom jag har 2 tabl kvar av den svaga sorten och får panik! Detta läkemedel FÅR man inte sluta med tvärt, då man kan få abstinensbesvär m.m.. Så mamma♥ ringer idag runt, men då min läkare bara jobbar 3 ggr/månad så var han inte där. Då ringer hon till en läkare jag var hos på medicinmott. Hon berättar hur det ligger till och han tycker det låter väldigt konstigt, en kirurg bör veta att man inte får sluta med medicinen tvärt! (Om hans tanke var att jag skulle sluta med den så borde han väl meddela mig om det?! Kirurgdoktorn alltså..) Iallafall skriver medicinläkaren ut nya tabletter så jag klarar mig, och imorgon skulle chefen för kirurgen ta ett snack med kirurgläkaren om det som hänt... Tycker det är jävligt nonchalant och respektlöst det han håller på med..

Fick iallafall svar på biopsierna idag.. Per post... INTE ETT SKIT!!!!? Alltså, jag blir galen! Läkaren sa själv att det var en inflammation i övre delen av magsäcken, han sa inte "liten" eller "obetydlig" och då räknar jag med att det ÄR en inflammation orsakad av någonting. Prover togs men dom visar INGENTIGN!

Snälla någon döda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback