Update!

En snabb liten uppdatering innan jag åker på jobbet! Sitter här och klockan är snart sex. Fan vad det är mörkt ute nu på morgonen!! Lika på kvällen också! Det är nästan hemskt. Nu är vintern snart här!! :(

Nu ska jag packa ner matlådan och allt annant nödvändigt! ;) Vi hörs lite senare när jag kommit hem! :) Puss på er!

18.10

Jahapp. Då har läkaren ringt också. Det var inga bra besked. Ingen sjukdom eller så men det visade sig att mina ödem och inflammationer troligtvis inte gav upphov till mina smärtor. Jag vet inte vad jag ska skriva ens. Så besviken. Jag som trodde dom hade något att gå på nu, att det skulle bli bra! Men tji fick jag. Snacka om att man inte ska ropa hej innan man kommit över bäcken. Känner mig verkligen deprimerad nu.. :( Usch..

Till råga på att kommer jag ner på apoteket och ska hämta ut medicinen så har han glömt en medicin. Visserligen bara alvedon forte, men jag vägrar behöva köpa 4 alvedon förpackningar i veckan!! Så imorn bitti måste jag ringa och be honom göra det! Jag ska även be att få byta läkare till en annan kvinnlig som säga vara bra! Jag kan inte ha en läkare som jobbar 3 gånger i månaden! Det blir ju ingenting gjort!! Så det blir morgondagens uppdrag tillsammans med tvättningen som jag har klockan nio imorn bitti! Yäy! Gud vad roligt allt känns!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och sova en stund. Känner att det behövs. Köpte även armband mot illamående så ska prova det och se om de funkar. Orkar fan inte med mitt liv snart.. Snälla nån, byt med mig!! :´(


21.45

Sitter och glor på kändisdjungeln, men som vanligt är det reklam var 5:e minut, så jag tror jag tappat intresset.. :P Tyckte det känndes som att mitt liv var relativt bra för ett tag sedan, men nu vet jag inte. Det ska bli ett nytt system för tim vikarier på sjukhuset. Det innebär att man får jobba mindre helt enkelt eftersom personer som inte jobbat på den avd där jag är nu på 2 år ska få gå före mig när det blir någon tur ledig, eftersom jag har jobbat mer än den personen. Ja, ni fattar själv.. Helt värdelöst. Sedan allt detta med magen nu då, att jag inte fick någon lösning på någonting och det känns som att jag är tillbaka på ruta ett! Ja, jag orkar inte ta upp allt. Men vi får väl se vad som händer framöver.. HOPPAS bara att allt ska lösa sig! Att jag ska kunna leva normalt!

Nu ska jag titta klart på kändisdjungeln. Sen sova! Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback