Tvätt/Städdag!

Ja, nu håller vi på att tvätta. Gud vad skönt det är att få undan lite!! Sedan är det ju stopp i vårat avlopp, så älsk ringde vaktis i förrgår och då sa han att han skulle komma antingen samma dag eller igår. Men han dök aldrig upp.. Så nu när vi ringde igen så sa han inget om när han skulle komma. Men ja, Ju längre tid det går desto mer otrevligt för honom! Det luktar ju gos i ett avlopp som stått ett tag... :P

Sitter och dricker lite kaffe nu. Har armbanden på. Antingen är det psykiskt, en placebo effekt eller så funkar dom faktiskt. :P Det är svårt det där! :) Men jag hade att välja mellan illamående tabletter eller dessa armband och med tanke på  att jag har ont i magen och tar andra piller varje dag så kan det vara bra att undvika ta så mycket mediciner. Så jag valde armbanden. Men ja, som sagt tycker jag dom funkar!

Jag är trött idag. Väldigt trött. Men jag ska likförbannat städa här hemma, göra ren råttburen, dammsuga, torka golv, diska hoppas jag, och damma överallt. För imorn är det partey! ;) Fan vad roligt det ska bli! Även några girls från jobbet kommer dit, och då blir det nog ännu roligare! :D Ja, jag tror på en helt underbar piratafton! :D ;) GO GIRLS!

Nu ska jag titta lite på rachel ray och lägga ikull mig innan tvätten ska torkas! :) Vi hörs lite senare! Puss!


22.53

Just nu har jag såå ont att jag hade åkt in på akuten om det inte vore för festen imorn! Vi får väl se hur det utvecklar sig! Men jag plågar inte mig själv hela natten, utan släpper det inte på medicinen jag tog nu som jag har för "akuta" smärtor, så åker jag in.. Fy fan för att leva såhär...!!

Kvällen var mysig iallafall till en början. Vi var och köpte lite grönsaker och dipp som vi myste på. Misstänker att det kan vara dom som ställde till det hela, grönsaker är hårdsmält för magen. Men men, det var iallafall gott. Sedan tittade jag på kändisdjungeln. Alltså, Rafael, jag trodde inte han var sån! Blir helt chockad! Han verkar ju vara en toppenkille men den sida han visat nu så skulle jag vilja kasta honom i sjön! Mickey Dee gillar jag!:) Han verkar störtskön! ;)

Nu ska jag titta på reprisen på Roast på Berns. :) Det är säkert roligt!

Imorn bär det av mot Gnarp kl 12.15.. Då blir det småpyssel till tusen, jag ska även agera sminkös under kvällen! :) Så det ska packas smink och allt. Puh, bäst man kliver upp tidigt imorn! ;)

Godnatt sov så gott! Håll tummarna att smärtan ska gå över snart!! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback