Tro mig

När jag säger att jag har ont så har jag ont.. Och nu har jag ont! Vafan ska jag ta vägen!?

Ja, idag var det kurs på det dummaste system gudarna skådat, men men.. Vi får se hur länge det håller. Tror det kommer bli ramaskri ute på avdelningarna när det väl kommer i bruk. Hah.. Jaa.. Idioter är väl det enda man kan säga?! Det där med landstinget, det tro ja vi lägger ner va?!

Gick och jobbade även fast jag tagit ledigt. 4½ timme blidde det iallafall. Alltid nåt. Sen kom jag hem, eller ja, vi handlade först. Sedan åt jag och en dryga timme senare har jag så ont så det tar tamefan femtielva minuter att skriva detta inlägg, och jag kommer på mig själv glömma ord bara för att det ska gå fortare så jag får lägga mig. Allt för bloggen, verkligen.

Filippa för fan JA! Kom på kaffe då! För fan!

Nu ska jag inta horisontalläge på soffan, och sedan får vi se hur mycket sömn det blir inatt och hur imorgon bitti artar sig. Lutar åt sjukanmälan, men vi får se! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback