Stress!

Precis efter att jag skrivit förra inlägget så ringde min mor. Då var klockan 13.15.. När jag pratade med henne imorse så sa hon att dom skulle åka från Gnarp 13.15. Saken var den att då hon ringde var hon vid infarten till Hudiksvall... Jag hade precis kommit ur duschen och hade inte ens börjat smörja in mig! Så jag flyger upp ur soffan, sminkar mig, klär på mig, fönar håret och plattar det på säkert mindre än 10 minuter. :P När jag är klar och går ut så har dom inte ens kommit.. (-.-) :P Det tog kanske 3 minuter innan dom kom. Så jag fick stressa lite där. Men jag hann! :P

Iallafall blev det ingen vinst på bilbingon! Inte ett öre heller. Men ja, man kan väl inte vinna jämt. Så är det ju. Men det är lite irriterande när man sitter med 2 nummer från 5000... Men men.. :P

Nu ska jag diska och plocka lite här. Så jag slipper det imorn efter jag varit på kurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback