Sova!

Just det! Efter en hård arbetsdag, en kväll nere på stan med mamma, syrran och bror och en underbart god middag bestående av thaimat från Hot Chili så stämplar jag ut.. :) Nu blir det sova till tusen!! Jag behöver verkligen min skönhetssömn! ;)

Imorn blir det som sagt jobb på öron-näsa-hals mottagningen, ett jäkla massa rännande mellan ÖNH och avd 7D för att skriva upp dagar som jag kan jobba på respektive ställe. :) Men det är helt och fullt värt det! Jag trivs jättebra! ;)

Usch, jag orkar inte uppdatera nåt just, har inte hänt så mycket. Har träffat en människa som jag avundas så oerhört! En människa som jag ser upp till, som jag vill känna som när min tid börjar rinna ut! Fy fan vilken respekt hon ska ha! Hon har en sån förståelse för vad som ska ske, men ändå är hon så lugn, hon har totalt accepterat situationen och njuter verkligen av varenda sekund! Hon är tamefan min idol! Hon är så klok! Jag kan inte beskriva med ord hur det kändes att få lyssna på hennes tankar och ord om hur hennes liv såg ut just nu. Nej, jag tänker inte ge mig in på att berätta, jag kommer bara förstöra helheten! Det bara måste upplevas! Hon är så klok! Gud, jag känner verkligen att det jag gör är så uppskattat! Tack för vårat samtal idag, jag var nära att börja gråta för allt fint du sa! Jag önskar dig all lycka! Det är du verkligen värd! Livet är såå orättvist!!!!!

Nu blir det sängen! Jag måste orka upp imorn, sov över imorse så i säng med mig! :)

Puss och kram så hörs vi mer imorn! :)

(Filippa, ja.. Jag säger bara ja.. :P Jag ska skriva mina jobbdagar imorn så kan vi planera lite. Kanske en skvätt viin?? ;) Puss puss! Och okej, ett nyp i stjärten på dig med då.. :P )

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Absolut, vin gillar vi :p hör av dig du om hur du jobbar! :)

2009-09-10 @ 11:03:06
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback