Söndag

Jag hatar söndagar.. Tycker inte om känslan av söndagar när man vet att imorn är det jobb.. Det är inge kul.. :( :P

Katterna väckte mig så gulligt imorse klockan nio.. Hmmmpf.. Hur gör man för att få dom att sluta med det?! Börjar gå mig på nerverna nu! :P

Idag tänker jag inte säga att något ska hända för då händer det inte.. :P Som att jag ska städa, det blev inte ett dugg städat igår.. ;) Så idag får saker och ting bli som det blir.. :P Tänker inte lova något. ;) Det är även bilbingo idag!! :) Vet inte om jag ska gå, får se hur jag känner mig! Men om jag inte går så vinner jag ju inte och då är det såklart idag som var min chans att vinna 20 000.. :P Well, well.. Vi får se!

Nu ska jag lägga ikull mig på soffan ett tag, som vanligt.. :P Ni måste tycka jag är den lataste människan ni sett! :P Men jag måste få sova lite extra, det är bara så! :P
Vi hörs något senare!! Puss!

18.41

Nu har jag trots allt varit på bilbingo. Mormor och morfar ringde och frågade om jag ville följa med men jag nekade för jag hade så ont i magen och var så trött. Men så ringer mamma och då har jag inget val. ;) Hon tyckte jag skulle komma ut så känner jag mig inte så sjuk! :P Tyvärr blev det ingen vinst, men vi var nära ett par gånger. Lite adrenalinkick fick vi iallafall! ;) Så nu sitter jag här i soffan med min pojkvän som sover. Magen moler mer än vanligt och jag funderar på att åka in.. Har funderat på det hela helgen eftersom smärtan helt hokus pokus ökat och blivit värre! Varje gång tarmen rör sig så gör det ondare, och det är ju svårt att stoppa tarmrörelserna.. :P Men jag tror jag stannar hemma. Jag får ta mina smärtlindrande mediciner och hoppas att dom verkar bättre än dom gör. En varm vetekudde brukar också lindra lite. Kanske en kopp te. :P

Ska iallafall titta på kändisdjungeln ikväll. :) Riktigt skoj program det där.. ;) Så det står på schemat. Sedan ska jag duscha också..

Känns som att jag har så mycket att skriva men när jag sätter mig ner så kommer inget upp! :P Jag känner att jag är i en dålig period nu, en depression nästan. Men men, det ska väl förhoppningsvis bli bättre nu när jag snart får veta vad som är fel. Det hela kan ju bero på att jag fått så mycket ondare på så kort tid. Sen får vi väl se om jag klarar av att stå ut till torsdag om smärtan fortsätter öka. Det får vi hoppas att den inte gör!! Ja, nu ska jag nog ta en dusch och mysa ner mig i soffan, där jag spenderat större delen av dan! :P

Puss på er! :)

21.43
In ut in ut på denna blogg.. ;) Hela tiden! Men det är skönt att skriva.. Ni kan ju inte klaga på dålig uppdatering iallafall! ;)

Har nyss smällt i mig en halv vattenmelon (lite mindre modell, inte en 7 kilos heffaklump! ;) )
Gott gott var det, men det känns ändå när tarmen får jobba!! Tyvärr! :(

Ja, Sitter och myser framför tvn, Signe (katten) skrek nyss så blev tvungen att gå och sätta henne på kattlådan. Hon är så rolig! :) Hon skriker när hon ska kissa så man måste gå dit med henne och vänta till hon är klar. ;) Fuling. Precis som om hon vore rädd för kattlådan. :) Fast 2:an gör hon själv.. :P

Nu ska jag göra mig klar för sängen och min korsordstidning som jag har utifall jag behöver åka in på sjukan. :P Det är bra, man köper tidningar och sparar UTIFALL jag måste åka in på akuten. Helt sjukt när man börjar ställa om sitt liv efter sånt. Men nu har jag tagit mig i kragen och tänker faktiskt inviga den. Den har legat på bänken i köket och samlat damm i några veckor nu. Men nu jävlar ska ordgåtorna lösas! ;)
Jobb imorn också. På ÖNH-mottagningen. :) Så imorn ska jag skära upp lite vattenmelon och ta med som lunch tillsammans med en gorbys pirog. :P Nyttiga jag. Men så länge inget fastnar på mig så är det väl ok? Fast jag kommer väl märka när det börjar fastna igen! :S Så man kanske ska lugna ner sig lite! Imorn börjar det! Inget godis utom på lördagar! :D Jag och älsk funderar även på att börja med gi. Eller lchf eller va fan de heter. :P Det verkar funka iallafall. Så kan va värt att prova! Plus en massa promenader! :) Det är skönt när det är gjort!

Nej, här kommer vi sängen! Jag och korsordstidningen! ;) Godnatt på er! Puss!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback