Övningskörning pågår!

Har varit ute med morfar på en långtur idag. Var ute och körde mellan tio och två idag. :) Det går bra att köra tycker jag. Känner mig säkrare och säkrare för varje dag jag kör så det ska nog inte vara några problem att ta körkortet. Men teorin är lite knivigare. Har inte tränat på den på länge. Så det är läge att ta upp den nu också. Om jag vill ha mitt körkort innan jag fyller 20. Men det ska nog gå vägen, bara man lägger manken till.

Nu tror jag att jag ska ta och städa lite här hemma. Mycket disk, och dammit överallt. Vore skönt att få undan lite här, så det ska jag jobba på nu! ;)

Mamma är nånstans vid Arboga? på handbollsmatch. Min bror spelar och hon följer ALLTID med när det är match. Hade lust jag också, men det kostade 150 kronor för buss och mat, vilket inte är dyrt, och det har jag inte råd med som det är nu. Denna månad blir inte rolig.. :( ALLA pengar kommer vara slut den sista när man ska betala räkningarna. Men men, nästa månad blir MYCKET bättre istället. Gud vad pengar jag ska få. :) Roligt!

Sedan får vi se vad som sker, vi har inget planerat. Vore roligt att hälsa på någon eller så också. Men vi får se! Är dessutom ganska godissugen idag, och det kan bero på att jag inte fick i mig något annat än 2 mackor på morgonen och en yoghurt och en risifrutti till lunch. Det var allt. Idag har jag ätit en kubb, en smörgås och 3 koppar kaffe. Är inte särskilt hungrig utan det är bara sötsuget som sitter i. Men men, det går nog över! :)

Nu åter till städningen. Katten pissade OVANPÅ kattlådan nyss så då städade jag den, dammade toan och ska nu återgå till putsningen. Har köpt jättesmarta putsdukar på dollar. 2 för 30 och de är 60 dukar i varje förpackning. Det är engångs alltså med citron doft! ;)
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback