Morning!

Idag blev man väckt av missarna som satt och skrek utanför sovrumsdörren.. Tror det är lättare att vakna av dom istället för av väckarklockorna. Ja, dom skriker sig nästan hesa iallafall..

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Bara slappa antar jag! :) Precis som igår.. :P Fast, jag skulle verkligen behöva städa här också så det kan hända att det blir lite sånt också. :P

Nu ska jag lägga mig på soffan en liten stund bara och titta på reprisen av Kändisdjungeln. :) Måste se om det var nåt som är värt att titta på. ;)

Hörs sen! Puss!

20.51

Nu sitter jag här i soffan och tittar på kändisdjungeln. Snart slut, men ändå. ;) Idag har det inte blivit mycket gjort, har enbart legat på soffan idag. Jag kände mig pigg när jag klev upp, men sen.. Då orkade jag inte ens stiga upp.. Så har inte gjort ett skit idag! Men men, det kommer fler dagar. ;)

Jag ska iallafall trotsa min inflammerade och vätskefyllda mage och ta ett glas vin! :) Nu ligger min man brevid och vägrar smeka mig på ryggen.... Och han zappar mellan kanalerna som vanligt... :P

Ett glas vin så somnar man skönt senare! :) Godnatt allesammans!

(Filippa! Jag är ledig fredag nästa vecka som det ser ut nu! Kom ihåg det! Fredag! ;) Puss♥)

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Haha okej, dock vet jag inte hur jag jobbar då, börjar ju på sexan på onsdag och har inte fått schemat där än. Jag uppdaterar dig om de när jag får veta något! Puss

2009-09-13 @ 06:16:32
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback