Morning!!!

Godmorgon! Vaknade för en timme sedan lite drygt. Mamma ringde och väckte mig och undrade om jag skulle med på bilbingo, har inte råd egentligen men jag får låna pengar av mamma. :) Hon är snäll hon!♥ Så nu har jag precis duschat, ska smörja in mig lite och sedan föna håret. :) Varför är det så skönt att vara nyduschad för?! Man känner sig så fräsch! Underbart helt enkelt!

Idag är en ganska bra dag! Jag har inte särskilt ont idag vilket jag är jätteglad för!! :) Varje sekund utan smärta är guld värd!  Så jag tror jag ska försöka mig på att vara utan smärtstillande idag, bara för att, jag är så himla rädd att bli beroende så ibland när det känns bra passar jag på att vara utan smärtis. Så gott det går! Får jag jätte ont så plågar jag inte mig själv, utan då tar jag ju. Men som det känns nu så ska det nog gå bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback