Lösningen på allt??!

Ja, igår var jag upp på kirurgmott för att be om en ny tid till läkaren. Då fanns det bara tider i oktober, även att jag har en telefontid nästa vecka så jag behöll den. Sjuksköterskan gick in i min journal och visade mig svaren på biopsierna.. Det visade sig att jag har ödem i tarmen och inflammationer... ÄNTLIGEN någonting! Det känns helt sjukt att sitta här och bli toknöjd med att dom har hittat något som är fel, men efter sex månaders tjat m.m så kanske dom fattar att jag inte fejkar!! Guuud, så nu väntar jag bara till på torsdag då han ska ringa och berätta vad allt detta betyder och vad som kommer hända.. Jag kan inte beskriva hur skönt det känns att ha fått något att gå efter..

Vaknade nio idag.Trött som få. :) Tror jag ska lägga mig på soffan ett tag. ;) Hör nå mer senare!! Puss!


23.40

Jahapp, då har man varit en sväng till Njurunda till Ålund och Helene respektive barn. :) Helene jobbade men kom hem en snabbis för middag. Vi tittade på nån film, om nå land under jorden.. Ja fråga mig inte.. :P Gick väl att kolla på men var väl inte den bästa. Sedan åkte vi förbi hos mamma.. Pappa är i England på Santa Pod den elakingen.. :( Som inte ens frågar om jag vill följa med! ;) Ja, själv måste man jobba.. :P Nu kom vi nyss hem, handlade lite småsaker innan vi åkte till Ålund så det är uppackat, katterna matade och nu väntar kattlådan på min ankomst.. Usch, ja men det måste göras. Sedan blir det tandborstning och sängen. :) Tänker iallafall sova längre än till halv nio imorn, helt klart! :P Blir så sur när man vaknar sådär och inte kan somna om. Men men. Jag är så glad över att dom äntligen har hittat något att gå på! Det går inte att beskriva! :) Känns helt underbart att lidandet förhoppningsvis snart är över! :) Nu så ska jag gå och tömma kattlådan och ladda kaffebryggaren. Får hoppas att jag har lite mer energi imorn, låg på soffan från halv nio imorse till fram mot halv sex nu idag. Skamligt för fan. Att man inte gör något om dagarna! Måste städa lite här imorn iallafall. Den saken är klar! Nu skriver jag bara tok. :) Sitter och svamlar lite, men det bjuder jag på!  ;)

(Filippa, ja för fan! Jag saknar våra kvällar! :( När vi drack oss fulla på vin och jag gav bort lakan till dig och vi pratadade tok! :) SNART, SNART kan vi köra igen! Då är jag fit for fight! :) )

Tack för kommentarerna! :) ;)  Vi hörs imorn bitti, då ska här städas och göras fint! :D Puss puss sov så gott!! :)

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Skönt att höra vännen, då kanske du äntligen kan bli som vanligt och vi kan ta en supar kväll utan att du ska vara rädd att få ont i magen! :D Puss<3<3

2009-09-11 @ 10:13:03
URL: http://filippalundin.blogg.se/
Postat av: bella

Fin blogg du har :D

2009-09-11 @ 22:04:14
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha de kommer jag aldrig glömma, "här får du ett lakan Filippa" Hahaha. Nej nu får du ta och bli frisk så vi kan supaaaaa!!!

2009-09-12 @ 10:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback