Kära dagbok!

Ja.. Idag har jag jobbat, stressigt värre, men å andra sidan så lämnar man jobbet på jobbet. Det följer inte med hem. Och det är ju skönt. :P

Nu ska jag snart gå och duscha, är imponerad över mig själv att jag ens står på benen just nu då min mat idag har varit en yoghurt och en drickyoghurt och 2 hårdbröd smörgåsar. Det är så att jag får välja, själv svält eller smärta och vad väljer man då? Helt otroligt egentligen.

Idag ringde mamma och skulle försöka få till nåt bra förslag eller eventuellt byta läkare. Dom på kirurgmottagningen sa att hon skulle ringa endoskopienheten idag då mellan 8.00-9.00.. Hon ringer dit och dom blir förvånade över att hon ringer till dom för dom förstår inte varför kirurgmott. skickat henne vidare till dom eftersom dom inte kunde göra något åt det! Idioter. Kirurgmottagningen tror jag starkt på att dom skulle kunna lägga ner utan några större bekymmer. Intelligensnivån på sjukhuset skulle öka, det är en sak som är säkert. Intelligensbefriad kreatur som arbetar där! Usch vad jag blir elak på allt jävla tjaffs som ska vara hela tiden! Och vafan skickar dom en vidare till ENDOSKOPIENHETEN om jag ska BYTA läkare, inte undersökas. Ååååhhh.. Jag tror jag blir knäpp alltså, så illa är det! Usch, nu till nåt annat innan jag spricker!!

Imorn jobbar jag på 7D. Det blir roligt med lite variation! :) Lite småskönt att byta ställe lite sådär. Det var ett tag sedan jag var där nu, men det ska nog gå bra! Känner mig ganska fräsch iallafall! :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och fundera på vad jag kan göra för att få kirurgmott att fatta... Smider evil plans i mitt badkar. Moahahaha :P

Filippa! Gud vad roligt för er! :) Det blir nog jättebra! ;) Puss på dej gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback