Jobb?! "/




Nu säger jag godnatt! :) Upp tidigt imorn igen, men sista dagen nu. Och imorn blir det tok slappt hela dagen, eftersom vi städade idag, vilket egentligen ska göras imorn! Men men! ;) Kanske man kan sluta lite tidigare imorn igen! ;P

Chefen ringde även, från 7D då. Det fattades lite folk nästa vecka, och jag tror att det ska gå bra! Jag måste checka lite med chefen på öron först, så jag inte glömmer det. Men det är lättare att klara sig själv på mottagningen än på avdelningen. Och eftersom mottagningen och avdelningen hör ihop så ska chefen nog inte misstycka. Fast när mitt schema börjar v.41 så kan jag inte ta bort dagar som nu. Måste även meddela 7D om det. Ja, får nästan lite ångest nu. Vet inte riktigt var jag ska prioritera att vara någonstans! Jag menar, på öronmottagningen är en tjänst ledig. Det är den jag vickar för nu. Man vet ju aldrig, blir det ingen omplacering så tänker jag definitivt söka den. Men sedan vet man inte riktigt på 7D. Eftersom det är vardagar/dagtid på mottagningen och dag/kväll/natt på avdelningen så är det svårt att jobba dubbelt. Natt är ju inte att prata om så länge det inte är på en helg då. Men ja, vi får se. Man är helt enkelt inte van att ha så mycket jobb att välja på!! ;)

Nej, Gnatt Gnatt nu! Kanske skriver en rad imorn bitti om jag kommer upp i tid! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback