Jaaaa...

Vad trevligt det är, jag tror jag blir tokig.. ALDRIG att jag tänker ställa in MITT liv efter EN person... Hoppa i ån.......

Idag har jag jobbat! Trevligt! :) Lugnt hele kvällen.. Skönt det med!! ;)

Nu blir det sängen, jobb imorn bitti, FAKTISKT! :P Usch, vilka misstag man gör ibland.. Men men! :P That´s life! ;)

Nej, blev en väldigt kort och hemlighetsfull uppdatering nu. :) Men så får det vara ikväll! Trött ju, varit uppe sedan fem imorse.. :P

Poss poss på er så hörs vi imorn eftermiddag..

(Filippa, det hade lika gärna kunnat varit du! :P Jag ska komma ihåg din ironi tills det är din tur! ;) Kaffe för fan! Kanske jag ska komma till dig? :P POSS!)

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Hahaha jag tror jag dör, hur fan kan man glömma bort en sovmorgon? Ja man absolut, jag kan höra av mig när jag är ledig så kan vi se om du är de eller inte :p Pyss

2009-09-07 @ 23:01:30
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback