Intensivt

Det kan man säga om dagen. :) Jobbade på 7D, och eftersom jag inte varit där på några veckor så kände jag mig lite bortkommen. ;) Men vafan, det gick bra! Ska jobba natten där på fredag också, och natt däremot har jag inte jobbat sedan juni.. :P Det kan bli intressant!

Älsk har fixat disken, så snäll han är. Han har även lagat mat! :) Så det enda jag gjort här hemma sedan jag kom hem har varit att legat på soffan. Känner mig så nyttig! ;)

Fick även låna pengar av mamma idag. Det är lite kärvt sådär, men nu har vi iallafall råd med räkningarna. Älsk har inte fått ordning på a-kassan än sedan sommarens jobb så det är väl klart det ska krångla lite. Tack för det älskade mamma!! ♥

Nu ska jag fortsätta titta på Unga mödrar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback