Herr Larsson

Och jag ska gå i säng nu. :)  Känner mig inte trött eller så, men jag vet att efter 10 sidor herr Larsson så somnar man gott  sen! ;)

Imorn blir det jobb. Fast det blir lugnt och skönt imorn, bara 2 mottagningar. 1 på förmiddagen och 2 på eftermiddagen. Så det blir fin fint imorn. Riktigt slapp! ;) Då kan man pyssla med lite annat också. T.ex. springa upp på 7D och höra om dom vill ha mig någon dag, eller så. Har ju lagt mitt schema preliminärt nu då. Var lite dum och fyllde i med bläckpenna, så nu om dom vill ha mig på 7D får ja kladda över allt och så. Hoppas Marie förstår ändå! ;)

Nej, skön kväll. Bara slapp först, sedan lite middag. Diskade undan de lagom till åtta och gjorde en kopp te. Trodde nämligen kändisdjungeln började klockan åtta, men det var visst bara på helgerna så ja kikade lite på Tinas Cookalong istället. :) Sedan nu kollade jag nyss klart på KD. Roligt program de där! ;P

Nej, jag skriver kanske en rad imorgon bitti. :) Brukar kolla läget på morgonen innan jobbet. :)

Sov så gott så hörs vi! Puss puss!

(Filippa, vad hände med våra meddelanden och våran dejt?? ;P )

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Ja du jag vet inte riktigt.. måste ta tag i de här med att umgås nu tycker jag!!

2009-09-28 @ 01:37:42
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback