Goder afton

Jobb, jobb och åter massa jobb.. Lite så känner jag nu.. Men man ska som sagt vara glad för att man får jobba, tänk alla de stackare som inte får. :( Nej, jag ska inte klaga!!

Nu har vi ätit lite mat. Älsk har börjat med den där LCHF (eller vad det heter!;) ) dieten så idag blev det wook med biff. Självklart lite bea till det! :P Jag är inte så inne på själva dieten. Jag gjorde t.ex. pasta igår till köttfärsåsen. Jag tror inte min mage klarar av att äta det fetaste som finns! :P Vissa äter ju till och med ägg och bacon till frukost, något jag aldrig skulle klara av! :P Allt skulle komma upp lika fort igen! ;P Så jag äter det älsk äter, men äter inte för dietens skull! :P

Imorn blir det jobb på avdelningen. Även att mitt kort slutat fungera så det ringde jag och en sekreterare om idag men ska återkomma på fredag. Dom höll på med någon uppdatering i systemet just nu så då kan dom inte förlänga korten. Men men, jag får väl klara mig ändå. Blir ett jädra springande imorn bara, när jag måste upp på avd för att låna någon annans kort och ner igen för att byta om. :) Men lite motion har ingen dött av! ;)

Imorn ringer även läkaren. Då får vi höra hur de ska fortsätta, vad det beror på och lite till. Som jag sa så känns det jätteskönt att dom hittat nåt och nu har något att gå på. Så nu ska det nog bli löst snart!

Nu ska jag titta på unga mödrar. Sedan ska älsk få lägga in lite family guy/simsons på min dator så jag har något att titta på i sängen ikväll! ;)

Puss puss!


22.03

Nu blir det en varm snabb dusch, sedan sängen. :) Me Like! :P Sova är det jag mår bäst av just nu! ;)

Imorn hoppas vi på att vaktmästaren kommer och rensar ur vårat avlopp så jag kan använda det en dag till.. Det är sååå irriterande att det bara ska rinna undan en dag, sen är det lika mycket stopp där igen som det var från början! Ska yrka på hyressänkning om det ska fortsätta vara såhär, eller så får dom betala en diskmaskin åt mig eftersom det inte går att diska. Jag får diska 5 minuter, sluta, vänta 15, diska 5 minuter igen och så håller jag på.. Och det fattar väl vem som helst att det inte går att hålla på så! Så en diskmaskin till mig tack! :) Tror jag ska skaffa en när jag får lön i oktober. Det finns ju ganska billiga nu, så det ska nog inte vara nåt problem!

Nej, åter till verkligheten. Duschen ---> Sängen!
Vi hörs imorn bitti! :) Puss puss och sov så gott!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback