Avslutning på denna kväll

Ja, nu ska jag snart avsluta denna kväll. Har fixat naglarna lite, målat med genomskinligt lack och filat. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite och sedan ska jag klä på min pyjamas och krypa ner i sängen med Herr Stieg Larsson. :) Underbart! ♥

Dagen har varit lugn. Natten däremot var väl lite sisådär, som jag berättade om i förra inlägget. Men en helt okej hemma dag, med massa mys! Åt nyss grönsaker med dipp (ikväll igen). Det är liksom nästan det enda man kan mysa på här hemma eftersom älsk♥ har börjat med LCHF dieten/livsstilen. Vet inte, man kanske inte får dippa heller! "/ Det måste jag kolla upp. Men jag går inte på nån diet så jag sätter i mig det jag känner för! :) Ingenting fastnar på mig nu så jag tycker nästan jag är värd det! ;) Fast självklart överdriver jag inte, jag vill ju inte ställa mig på vågen en dag för att byxorna inte går att knäppa och upptäcka att jag gått upp 7 kilo. Så jag försöker vara nyttig, men unnar mig lite gotta utan dåligt samvete! ;) Det är nice! :P

Nu till duschen, och bara pyssla om mig själv en stund, sedan ska jag pyssla om Stieg Larsson! ;)

Sov så gott! Poss Hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback