Ajjjjääääää!!!!

Jo, sluta tidigare fick man göra. Men enbart för att min mage fick spasmer.. Inte fan ska det väl kunna gå att äta något! Nej nej! Svält dig själv... Usch vad elak jag blir. Smärtan var så påtaglig nu denna gång.. Även när jag kom hem hade jag fått ett brev från sjukhuset där det stod att jag hade en bokad telefontid den 15 oktober.. Hmmmm.. Snabb hjälp i detta landsting är omöjligt. Speciellt när jag fått en läkare som jobbar 3 gånger i månaden... Usch vad arg jag blir! Så på måndag så ska mamma ringa och byta läkare till en annan som jobbar som vanligt folk! Idioti...

Jag har sovit en sväng nu. Smärtan är så gott som borta och det är ett under att jag ens kunde somna med smärtan jag hade.. Men det gick! Och det är skönt att den är över nu.

Ikväll blir det mer kändisdjungeln. Imorn är det sluuuut! :( Usch vad tråkigt! Men men, det börjar väl något annat trevligt program istället. Vi får se! :)

Nu ska jag lägga mig en stund till, jag blir totalt utmattad efter dessa magontsanfall. Så nu ska jag vila ut!

Jag kanske skriver något mer senare!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback