A while agoooo

Det var en stund sedan jag skrev här nu, men jag har jobbat och stått i, sovit genom varje ledig minut. Just nu är en jätte dålig period, just för att jag är så trött! Men, det ska väl bli bättre får jag hoppas.

Nu i veckan skulle läkaren höra av sig om hur dom ska gå vidare efter att ha diskuterat med andra läkare. Jag hoppas på en bra lösning.. Som kan hjälpa mig ur detta, för jag kan inte leva så här! Ja, vi får hoppas han ringer denna vecka!

Nu ska jag titta på kändisdjungeln. :) Somnade ifrån igår, och det får inte hända igen. Jag ordagrannt tvingar mig själv att vara vaken!!

Vi får höras något senare, men nu har ni iallafall fått en liten uppdatering om hur läget ligger till! Jag ska försöka bättra mig med uppdatering, men det är så svårt när man är så trött. Till exempel igår jobbade jag över till klockan fem, handlade till klockan 18.20 och kom sen på att jag hade körlektion 18.15.. Så jag åkte på den så jag kom hem vid 20.00.. Så det är som lite ont om tid just nu! :P Men det blir nog bättre!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback