Sundsvall

Har varit till Sundsvall på direkt impuls.. ;) Magnus, jag och älsk for iväg på MAX och tog en burgare sedan åkte vi till Ålund en sväng. Medan Magnus, älsk och Ålund surrade skit om skotrar så passade jag på att somna på soffan som vanligt. ;P Vem blir förvånad?!

Var till mamma och pappa också. Innan vi åkte till Sundsvall och innan vi åkte hem till Hudiksvall. :P  Kollade lite på Småstadsliv 2 vilken är KUNG! :P Dom filmerna är så klockrena så det är inte sant! :)

Imorgon ska det höststädas! Måste verkligen nu igen, eller, man ska inte säga "måste" utan "jag vill".. Det såg jag på tv nån gång för längesedan. Får väl se om det fungerar. ;P Ska bära ner utemöblerna i förrådet också. Ja, mycket står på schemat imorgon. Blir kanske även en tur till Gnarp för att byta till vinterdäck. Men det kan då också hända att jag stannar hemma och städar lite så kommer älsk hem sedan med en borrmaskin så vi äntligen kan sätta upp gardinstången i köket vilken katterna rivit ner.. Hmm. Ja. Vi får väl se..

Nu blir det sängen för min del! Är så himla trött eftersom katterna väcker mig halv åtta på morgonen nu när jag FÅR SOVA! Det är så man blir galen! Men imorse vågade jag inte somna om eftersom jag skulle övningsköra med morfar klockan 11.00 så då hade jag sovit över om jag inte hållit mig vaken. Men men! ;)
Väcker dom mig imorgon bitti också så ska jag tamefan sätta igång med disken direkt på morgonen så jag har den överstökad till resten av dagen!!

Godnatt sov så gott!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback