Stääääda

Idag ska det städas! Eller ja, jag håller på iallafall! :D
Har vikt tvätt, plockat undan all tvätt i sovrummet ska nu in till badrummet och fortsätta där! Ska även putsas och dammas här idag. Min kropp säger nej men det skiter jag i! Jag måste röra lite på mig så jag blir frisk någon gång!! Får se hur det blir med jobbet imorn! Så himla synd att missa de, men när jag har denna huvudvärk och mina frys/svett vallningar är det inte roligt! Och jag vill ju inte smitta mina kära arbetskamrater heller. Ja, vi får se. Vill jobba men man får nog tänka på sitt eget och andras bästa!

Ja som sagt håller jag på att städa nu. Ska bli skönt att få dammsugit m.m.. Så himla dammigt här! Men just nu fastnade jag vid datorn i fem sekunder som vanligt! :P Måste nog slå av denna om jag ska komma någonstans med min städning! ;)

Ska även kolla tvättid idag. Misstänker att jag missat en som jag glömt skriva upp. Kommer fan bli portad från denna tvättstuga om vi inte sköter oss snart! :P Kan tänka alla svordommar på kärringarna som springer i tvättstugan 14 gånger om dagen för att få tvättid. Grejen är den att om vi inte börjat tvätta på en timme får någon annan ta tvättiden. Men det fattar väl inte dom. Sedan är det tydligen jävligt roligt att klaga också.. :P

Nu stääädaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback