Söndag.

Jag som många andra upplever väl den där söndagsångesten som det stod om på blogg.se´s startsida. Hmm. Vet inte varför jag gör det, det är nog tanken på att det är heeeelaaa fem låååångaa dagar till nästa gång jag får sova längre än till halv sex.. :P Kan vara det. Sovmornar är det bästa som finns! Idag t.ex. sov jag till elva. Skönt. Fast man kan säga att jag tog igen från igår då jag bara fick sova till halv åtta typ. :P Får även lite ångest då eftersom jag känner att jag inte tar vara på tiden då jag kan! :P Ja, jag har mina problem jag med.

Nu har jag diskat undan berget som var. Skönt att det är gjort. Kissarna har även korta klor nu vilket också är skönt att ha gjort eftersom dom inte klöser på möblerna lika mycket. ;) Så soffan är räddad. :P
Nu ska vi ta och göra lite mat jag och älsk, idag blir det tacos. Mumma. Det var väldigt längesedan vi åt det nu eftersom älsk har ätit efter LCHF där, och han ska nu börja igen. Vet inte om min mage blir så glad över att äta det fetaste som finns nästan så jag är lite skeptisk. Men det är väl bara att prova.

Har haft lite överdrivet ont i magen idag. :( Och när det blir så så mår jag också väldigt illa och känner mig uppblåst. Det kan ha lugnat ner sig lite nu, hoppas det är borta till imorgon iallafall, det är inte roligt att gå på jobbet och känna så. Har också tappat bort mina armband mot illamående, eller ja, katterna har lekt bort dom. Det går inte att lämna något framme längre. :P Men dom måste vara här någonstans, så jag ska leta reda på dom nu tänkte jag.

Nej, nu hitta armbanden och sedan börja med middagen. Blir lite sen middag, men det är gott det med. Ska förresten också kolla på nya harry potter ikväll! ;) Perfekt söndag trots lite ångest.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback