Som vanligt..

Nyss när jag stod i duschen så kom jag på en skit bra sak att skriva om. Jag kliver ur och kommer in i vardagsrummet.. Där har katterna anfallit min dator och sitter mitt på tangenterna och stirrar in i skärmen.. Jag flyger fram och spruffs springer iväg men signe sitter kvar, dummare än tåget. Hon åker ner på fortare än hon säger mjauu.. Dom har lyckats få till så menyn inte fanns och att hela skärmen täcktes av en blogg sida jag var inne på.. Kan ju säga det att det är tur att jag har en datanörd till kaarl annars hade jag måsta lämna in den och få det fixat.. :P Och vips så var ämnet borta.. Typiskt.. Föresten hade dom lyckats trycka upp 40 (fyrtio!!) nya fönster med google på där sökordet var: ggggggjjjjjoooooooopppffffcccccdqqqqqääääääää.... Typ..

Usch, nu fick jag ont i magen också. Ska ta och värma vetekudden och sedan lägga mig och försöka sova. Ska ju jobba imorgon!

Nu ska JAG anfalla katterna som håller på med nåt jävulskap i köket.. Gaaahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback