Rent hus.

Kan man säga. Nu är det städat, råttburen nerflyttad i förrådet och ommöblerat här hemma. :) Blev mycket större nu så det känns skönt! Sedan blir luften så ren också tycker jag, när man vädrat ut. :) Skönt skönt!

Nu har vi nästan nyss ätit sallad med skinka och fetaost. Sitter i soffan och myser och älsk är i duschen. Dricker även vatten med citron och gurka. Gött! :)

Imorn blir det Gnarp, min bror har handbollsmatch. Så jag åker dit en sväng. Får även göra något då och det är uppskattat! :) Istället för att sitta hemma hela dagen. Så det blir roligt. Sedan vet jag inte vad som sker. Det får vi se vartefter dagen går! :P

Nu åter till fredagsmyset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback