Pissdag idag!

Usch, dagen har varit hemsk!! För det första har jag haft ont i magen exakt heeela dagen, varit med en läkare som tycker att sitt "familjeliv" är viktigare än patienterna. Så hon stack klockan 15.00 med patienter som väntade i väntrummet, så dom fick vi skicka hem igen, utan något läkarbesök! Herregud.. Sedan ringer doktorn och talar om att det tog honom 2 veckor att ringa mig och säga att jag blir flyttad från kirurg till medicin.. Det var det enda dom hade kommit överrens om på den där "gastrokonferensen".... Herregud. Inte vad dom skulle leta efter/utesluta utan att medicin får ta över mitt fall.. Ja, man ska då inte vara döende när man söker hjälp på detta sjukhus, det går fan inte fort!!.. Kommer hem, älsk tar fram täcket och kuddarna och lägger på soffan för att jag ska krypa ner, men jag sitter och tittar på facebook och då hoppar kattfan upp och pissar på täcket, mitt framför ögona på mig!

Ja.. Det är så man blir tokig! Jag avlider! Orkar tamefan inge mer!!!!!!!

Även att jag ska behöva skämmas för att jag är kvinna när jag tittar på det där skiten "mammas pojkar".. Snacka kvinnoförnedrande!!! Shit alltså.. Så blåst i huvet kan man inte vara!? Var fan är världen påväg?!

Nu tänker jag begrava mig i sängen och inte vakna nåmer förrän min jävla otur har gått över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback