Nöff nöff??

Ja det kan man ju undra?! Idag blev jag bara tvungen att gå hem ifrån jobbet eftersom det kändes som om mina ögon skulle hoppa ut ur huvet på mig, och näsan var täppt. Jag nös säkert 10 gånger på en halv minut så jag blev bortkörd av allihopa med högafflar och facklor.. Till råga på allt så var vi tvugna att åka till Gnarp idag för att skriva ut ett "personligtbrev" till älsk som skulle lämnas in på abf. Så han hämtade mig på jobbet och jag var helt totalt borta! Kommer knappt ihåg vägen vi tog... :P Kom sedan hem och la mig diirekt på soffan undet täcket och däckade. Sedan vaknar jag och då står älsk och diskar! :) Han är för underbar.. Ibland! ;) :P Efter det började han på med maten som idag bestog av kotletter och sallad. Han tyckte att han skulle snabbt sno ihop en "grillolja" med soya och honung m.m.. Enda problemet var att han istället för att ta honungen tog sirap och smeta ut över köttet. Jag blir alldeles stöss och frågar "SIRAP??!!" Då svarar han till min förvåning "JA.." precis som att det var det man alltid använde till ALLT.. Sedan tittar han upp på mig och skrattar.. Han klämde även ur sig och erkände att han tagit fel, han som lät så självsäker.. ;) Jaha, då var det bara att tvätta köttet, så det blev ingen såkallad "grillolja".. Oj oj oj, mycket ska man vara med om! :P

Imorgon blir en hemma dag för min del.. Får se hur det hela utvecklar sig. Har ont i huvudet och ett sådant tryck trots alvedon forte och ibumetin. Så ja, nåt är på g.. Är hemma imorn för säkerhets skull. Vill ju inte smitta ner hela mottagningen om det nu är nöff nöff.. ;)

Nu ska jag göra mig en kopp te och lägga mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback