Morrn morrn!

Ja då var man vaken igen då. Gick ju nyss och lade mig känns det som! :P Men ja, nu är jag vaken iallafall och snart bär det av på jobbet. Idag ska jag gå, fuskade igår, men idag blir det tjocktröja och långkalsonger! ;)

Kollar på nyheterna nu, ett repotage om en liten pojke som klättrat in i familjens hemmabyggda heliumballong (Jääättestor) som sedan lyfte. Pojkens bror skrek till sina föräldrar att hans bror var inne i den (!) så en jakt med polis, brandkår m.m började. Tillslut, några kilometer kanske till och med mil senare så landar ballongen och ut kommer ingen pojke! Dom åker hem igen och ut kryper pojken från en låda i garaget! :) :D Jesus vilken uppståndelse, och barn, dom är rätt söta ändå! ;) Hoho!

Sitter och dricker jordgubbste nu. Havregrynsgröt blir det inte nu på morgonen eftersom vi på jobbet har "fredagsmys" med massa bröd och pålägg! :) Så jag klarar mig på det. Men till lunch blir det bara en yoghurt. Vi får se hur det känns efter frukosten!

Idag ska min mor ringa medicin och fråga vilken läkare jag har blivit tilldelad där. Om det inte är Ulla Johansson (tror jag hon heter) så sa mamma att vi ska åka till Uppsala och "få ont i magen" så vi måste uppsöka akuten när vi hälsar på min syster. Känns jävligt om man ska behöva fejka skiten, fast är jag i en dålig period så gör det nog sig självt! ;)

Nej ni kära vänner, nu ska jag klä på mig så jag svettas bort sminket, det är fan kallt ute nu på morgon! :P

Hörs lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback