Man ska inte ha bråttom..

När man använder vårat internet.. Tänker tamefan inte betala jävla BANHOF TJOLLAHOPP nå pengar för internet som tar 5 minuter på sig att ladda en sida... Blir gaaaleeen!!

Idag har jag iallafall jobbat. :) Skönt att vara tillbaka! Så imorse fick jag nå bryt och gick ner på jobbet, och hela vägen dit gick jag och tänkte för mig själv "fan vad skönt det är att gå såhär på morgonen!! Att jag inte gör det oftare!?" Så imorn blir det promenad igen! :)

När jag slutade åkte vi och handlade lite mat, stekte kotletter och åt sallad till. Köpte nya halsband åt missarna också och en klotång. Så nu har vi klippt klorna på dom små. Hehe.. Nu vill jag se dom klättra i gardinen! ;) Ja, dom slipper iallafall "nageltrång".. :P

Nu tittar jag på färjan 3 och snart är det Svenska Holywood Fruar som också ska ses. Sedan är det sängen till tusen som väntar! :) Så godnatt på er i förväg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback