Kära dagbok.

Natten har varit lååång och väldigt lugn. Men tur att det var skräckfilm på fyran så man hade något att titta på.

Vaknade för en liten stund sedan. Mamma som väckte mig. Ikväll är det spansk afton med släkten vilket ska bli väldigt trevilgt att gå på, men så var det dedär med kläder. Man ska ju helst klä ut sig, men till vad? Hur tusan ser spanjorer ut. ;) :P


Nu sitter jag och tittar på IDOL reprisen. tar nog bussen som gick vid 16 något. ;) Vi får se. Men till Gnarp ska jag iallafall.

Sedan är det pubafton på Bergegårn och min mamma ska jobba i baren där så då ville hon att jag skulle följa med. Men jag känner liksom ingen direkt där så då blir jag ståendes i baren som en annan barhora hele kvällen. Då får hon allt hitta på nåt att göra åt mig. ;) Ja, vi får se. :P

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund. Inte helt utvilad än.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback