Hmmmm...

Fan va kass statistik jag hade då! :P Haha, ja, inte ens i närheten av "storbloggarna" ;).

Igår var det spansk afton med släkten. :) Så roligt att vi har sådana tillställningar eftersom vi nästan aldrig ses annars!! Så det var god mat och maskerad! :) Då klär vi ut oss efter tema och det är väldigt roligt att se alla! :) Så det var en trevlig kväll. Sedan bar det av till Bergegår´n framme på byn. :P Där skulle mamma jobba i baren under kvällen så jag följde med som sällskap. Mamma bjöd på en drink som heter Åsbacken sunrise. ;) Den är väldigt god. :P Jag var så himla trött eftersom jag jobbade natten som var och inte sovit mer än 4 timmar så jag åkte hem runt halv tolv. Sedan for vi på donken och satte i oss en burgare var. ;) Vi fuskade lite. Eller ja, älsk fuskade eftersom jag fuskar i princip varje dag! ;)  Det var en väldigt trevlig kväll igår.

Idag vaknade vi klockan ett typ av att mamma ringde och jag skulle följa med på bingo. Vi sov på soffan inatt båda två. :) Tycker det är skönt ibland! Funderar starkt på att sova på soffan inatt också. :) Somna till teven är skönt! ;)

Imorn blir det jobb på öronmott. Trevligt. Jag längtar faktiskt till jobbet, vilket inte hänt förutom i sommar då på 7D. Fick ju även vara kvar i november också! :) Så himla skönt att jag vet vad jag ska göra! Sedan hoppas jag verkligen att jag kommer in på sjuksköterske utbildningen och börjar med den i janurai! :) Jag vill verkligen bli sjuksköterska, jag känner det. Även om det inte är fel med uska men jag vet inte, tycker det är något som saknas. Jag vill ha mer kunskap och sedan mer ansvar på nåt sätt. Låter sjukt men så är det. ;) Ja, det är något jag vill hålla på med. Sedan att gå vidare till barnmorska vore inte helt fel heller, men vi får se! :) Det ska väl komma någon unge emellan antar jag! ;)

Jaha, det var dagen som gått och dagen som kommer! :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback