Hemma i Hudiksvall igen.

Ja, då var man hemma igen då. Sov hos mor och far igår eftersom det som sagt var handbolls sm i Gnarp. Matchen igår gick inget vidare. :( Dom förlorade mot Skånela. Idag gick det bättre, då vi vann mot Strömnäs. Sedan gav grabbarna veeerkligen ALLT i sista matchen mot eliten, Stockholmspolisen. Alltså herregud! Grabbarna höll på att blåsa oss av läktaren! I matchen mot Skånela så fick Skånela ett stort försprång i början, första halvlek ungefär. Så vi hade ju ingen chans att ta igen. Men idag, första halvleken så ledde vi matchen, grabbarna gav verkligen allt! Fan vad roligt det var! Alltså, att spela så bra mot ett sådant bra lag som Stockholmspolisen, jag blir bara stöss! ;) Nä, jävlar vad roligt det var! Har inte sett dom lika peppade sedan förra året då dom vann hela serien! :) Ja, det var skoj!

Är hemma nu iallafall, trött som jag vet inte vad. Det tar på kroppen att vara i farten heeeeela dagarna! Men det är ju som sagt jätteroligt också!

Nu ska jag duscha, sedan krypa ner i soffan med täcke och kudde och bara mysa tills jag ska förflytta mig till sängen! ;) Jobb imorgon sedan körlektion klockan 18.15.. Så imorn blir även det en fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback