Handboll

Sitter nu i Gnarp. Har varit och tittat när lillebror spelat handboll. :) Fast dom förlorade ganska rejält, men dom vann hela serien förra säsongen så dom är duktiga! :P Men dom var lite slöa idag kan jag tycka! ;)
Nästa helg är det SM i Gnarp, så då ska man hit igen och titta och heja! Hoppas dom har lite mer kämparglöd då! Det är lite mer på spel då att vinna SM, så det ska nog gå bra! :P

Sitter hos mor och far nu. Mamma jobbar delad tur så hon har åkt tillbaka på jobbet nu och pappa åkte också på jobbet en sväng. Dom bara jobbar. Så här sitter jag och titta på reprisen på Holywood Fruarna.. Ska åka hem med bussen som går 17.50 från Gnarp. Hem till mitt fina nystädade hem! :) Längtar efter en myysig hemma kväll ikväll med tända ljus och myspys! :) Gud, jag är nitton år, borde vara ute på krogen varenda ledig sekund kan man tycka, men jag trivs bäst hemma med tända ljus, ett glas vin och en korsordstidning! :P Men men! ;)

Nu så ska ja titta på tv en stund! :) Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback