Gratulationer, gratulationer!

Till min bror som idag fyller fjortis! :) Har varit hemma i Gnarp nu och grattat och smaskat tårta.. Gott gott!

Har även kört med morfar idag. Parkering. Säger inget mer! :P Men det gick ganska bra, måste jag säga. Det är lite teknik bakom men när man väl kommer på den så går det ganska bra!

Det var vääääldigt skönt att vara ledig idag! :) Ett STORT plus för de! Men imorn blir det jobb igen. Det är faktiskt ganska skönt att jobba också, måste jag säga men ack så skönt med sovmorgon! Och när man jobbat en hel vecka så uppskattar man helgerna myyycket mer än när man är arbetslös! Då blir varje minut värdefull!

Igår blev det inge bloggande, jag kom inte hem förrän klockan sex och då slocknade jag på soffan direkt. Vaknade klockan ett på natten och gick till sängen. Sov till nio idag. Men idag har jag hållt igång, och nu tittar jag på bonde söker fru. Ska även nu slockna på soffan antar jag! ;)

Vi hörs imorgon bitti! Kikar nog inte en sväng innan jag går på jobbet, notera gååååår.. ;) Har blivit duktig igen och skippar bussen. Lite snål också. Räknade ut hur mycket det kostar min att åka bara till jobbet och gå hem, typ 600 spänn på en månad.. Så myyyycket dyrt! :P Så nu går jag istället, billigare och bättre för hälsan! :P

Sov så gott folket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback