GNÄRSP

Just de! Kom igen GNARP! :) Ja, jo, dom förlorade iof matchen idag, men fan, imorn tar vi dom! ;) Sitter just nu hemma i Gnarp, myser framför brasan och äter lite godis! :) Gott gott. Saknar älsk♥, det är bara han som fattas just nu, men vi syns imorn kväll gubben!

Imorn blir det att stiga upp tidigt. Bror ska vara framme på byn klockan kvart i åtta så då stannar vi kvar och väntar på att matchen ska börja, klockan nio. Så det blir en tidig kväll för min del. Mamma är på dejt med sina arbetskamrater och dricker vin, så pappa får åka fram och hämta henne sen! Jag ska då sova då tänkte jag! ;)

Nu ska jag ta en titt på Småstadsliv 2 och bara myyysa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback