Fredagsmyyys!!

Jag ska skriva som alla andra skriver på fredagarna, otippat va?! :P Jag har börjat irritera mig på den där reklamen.. Den har bara börjat bli allmänt dryg. Men dom kommer väl snart med nåt nytt.

Idag har jag jobbat. Det var jag och en till uska på eftermiddagen så det har varit ovanligt lugnt idag.. Här hemma också. Har ju köpt nya gardiner till vardagsrummet, gråa är dom med mönster på! :) Tog även och köpte persienner i körsbärs trä när vi ändå höll på! :) Blev fint, ser väldigt bebott ut.. ;) Så nu vill jag ha 3 sådana persienner till, 1 i sovrummet och 2 i köket. Vill även ha några tavlor att sätta upp på väggen. Och en ny tv-bänk såklart.. Usch, hokus pokus blev jag fattig känner jag! :P

Nu ska jag ta en marinella med fruktsoda, sätta mig i soffan och bara tooook myyyyysaaaa såhär på en fredag. Klä om till mys kläder och gooosaaa in mig i morgonrocker som är gjord av tjock, tjock fleece. :)

Gjorde naglar igår också! :) Blev ganska bra, om man jämför med dom där "hela" lösnaglarna, dessa är liksom tippar man sätter på och kletar sedan på gele. Funka på, det var inte så svårt heller. Ett stort plus till Depend som är tillverkarna.


Goodevening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback