det tar aldrig slut..

inte nog med att man är sjuk, så är katterna det också.. :P Nu har dom fått mask, eller dom har ju säkert haft det länge utan man upptäckt det.. Spolmask.. Usch, det är så äckligt.. Så imorn bär det av till apoteket för att inhandla avmaskningsmedel.. Det konstiga är att symtomen på mask är avmagring och att tillväxten stannar av.. Eller hur.. Ena kissen, Spruffs, har vuxit så mycket och blivit riktigt tung.. Så inte vet jag.. Två maskar låg det då i bajset... Usch, jag tror jag spyr!!
Trodde dom ätit någon tråd eller nåt först när jag såg att dom rörde sig! Nej, bläää nu pratar vi om nåt annat!

AVMASKNING NÄSTA!!!!

Nu ska jag dricka min loka och titta på bonde söker fru. Var på ICA en sväng, jag och älsk. En promenad var ganska skönt men jag känner nu hur tröttheten sätter in!

Ska även göra mig en kopp te och bara mysa och vila så att jag kan bli frisk och komma tillbaka på jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback