Bläääeee

Fick hem en remissbekräftelse från medicinmottagningen idag.. Min väntetid är just nu: 81 dagar.. Hmmmmm.... "/ När vi pratade med dom sa dom att det fanns en tid i december till min läkare. Hokus pokus 2 dagar senare finns ingen förrän januari? Bokade inte hon in mig på ett besök när hon sa det? Ja, man blir inget annat än tokig!

Idag har jag haft ont i magen heeela dagen. Nu är det på G igen, känner det. Men men, jag ska ju gå såhär till januari nu då har dom tänkt. Skit på sig säger jag! :D Jag tänker faan inte ge upp, även om jag måste göra det på ren djävulskap så tänker jag trakassera dom tills dom hittar något fel! Moahaha! Dom ska inte komma undan så lätt!

Jag hatar Doktorer som tror dom är gudar. Flickor som tar ett steg utanför bussen och sedan stannar där och står still och därmed blockerar vägen. ICA Kvantums stoooora kundvagnar. Punschpraliner. Låånga arbetsdagar då man måste jobba över. Tanter med näsan i vädret. Sura busschaufförer som inte ens tittar på en när man kliver på bussen och än mindre säger hej. Frost och minusgrader på morgonen, när jag redan fryser.

Ja, listan kan göras lång. Jag ska nog fortsätta imorn. :P

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan en stund, inte sova som jag gjorde igår. Jag somnade nämligen klockan fem och vaknade halv sex nu imorse. :P Så icke! Ska titta på unga mödrar och sedan ta en lååång och varm dusch! :D

♥Mor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback