YÄY!!^^

Idag var en bra dag, trots halsont och heshet. :P Först hittade jag muskotnöt! Trodde inte jag hade det, men det hade jag! :) Så det blev stuvade makaroner! ;) Sedan ringer sis och berättar att hon har sålt bilen för 16 000 och att vi delar på den summan!! Så 8000 in på kontot nu någon dag i veckan sitter inte helt fel! Dom pengarna ska gå till körkortet, men jag måste också ha ett par vinterskor, eftersom alla min skor läker, och det är inte så roligt nu när snön faller och sedan smälter till slask. Men då pratar vi 500:- .. Det kan jag undvara. Så det är så underbart skönt. Ska nu också boka in en uppskrivning så jag har något att plugga mot. Ska höra om det är någon idé att göra det eftersom dom börjat med det där nya att man har både uppskrivning och uppkörning samma dag. Kanske det är lite för tidigt för att boka in det nu. En intensiv kurs vore inte heller helt fel, då kör man järnet i 2 veckor så har man körkortet sen. Ja, nog ska ja ha mitt körkort snart iallafall! Kanske mars månad tidigast. Men innan sommaren vore skönt så man kan åka var man vill i sommar! :)

Nu ska jag diska undan efter maten sedan väntar duschen. Har även börjat läsa sista boken i Stieg Larsson serien så den väntar också. Den är så bra! :) Kan knappt slita mig från den!

Tack för hjälpen med maten mor! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback