TRÖÖÖÖÖTT!!

Usch och fy vad jag hatar att bli såhär trött! Jag fungerar inte riktigt när jag blir såhär! Det känns nästan obehagligt att jobba, så borta blir jag! Får se hur det känns imorn bitti. Hoppas på att jag vaknar pigg och utvilad! Pengarna behövs, som vanligt...

Har magont. Fy vad jag är less på detta nu! Vet inte hur många gånger jag sagt det, men alltså.. Det blir bara värre och värre för varje dag! Idag har jag haft ont bakmot ryggen.. Njurarna är ju då det första jag tänker på... Har haft funderingar på akuten hela dagen, men det känns som att om jag åker in blir jag antingen inlagd eller så blir jag hemskickad utan resultat.. Svårt det där. Men ibland blir jag bara så trött så jag vill helt enkelt lämna över mig själv till någon annan! Jag orkar inte ta hand om mig själv, om ni förstår hur jag menar. Jag har alltid fasat inför sjukhus, eftersom man tappar så mycket kontroll över sig själv! Att bli helt utlämnad är inget för mig! Men det känns som att det vore skönt att släppa taget, att bara skita i allt och bli omhändertagen! Jag fattar knappt vad jag skriver själv, så det är ok om ni inte heller fattar! :)

Ska ställa mig i en het dusch och hoppas att det släpper lite iallafall.. Sedan blir det sängen för min del.. Iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback