Roligt! ^^

Eller ja, det vet jag väl inte om det är! :) Men jag tyckte det iallafall! Idag när jag satt på bussen påväg hem från jobbet så satt en tjej en bit bort från mig. Men tillräckligt nära för jag skulle höra vad hon och hennes vänner pratade om. Den här tjejen var en så kallad EMO.. Eller, kanske death-metal-hard-core-rockare (eller vad jag ska säga). Hon hade rosa hår, en svart läderjacka med nitar på och höga skinnstövlar med hög klack. Denna tjej satt och diskuterade Disney filmer, hon kunde varenda låt som gjorts till respektive film! Hon satt även och sjöng dom högt i bussen. Snacka om att det inte riktigt passade in på hennes stil! :) Tyckte det var så roligt. Varför klä sig som en människa som klivit rakt ut ur en skräckfilm och sedan titta på Disney!? Hon kan inte veta vem hon är iallafall. Hon skulle kanske behöva lite hjälp med att "finna sin identitet"!? Ja, det såg/lät ganska roligt iallafall! ^^

Imorse gjorde jag en ny gjutning till bettskenan. Det tar ungefär 2 veckor tills jag får den. Så den 2 december ska jag tillbaka och hämta den. Roligt att dom bokade in ett helt besök för att hämta den. Jag skulle få lite instruktioner i hur man använder den och så. Jag menar, det kan ju behövas fräschas upp lite. Hur man vårdar den.. Så man inte kokar den också.... ^^ Ja, jag är duktig. Väldigt duktig! :)

Idag jobbade jag med jouren. Mycket att göra som vanligt. Och att inte glömma! VARJE gång jag är med jouren så är våran första patient ALLTID en näsblödning! Jag vet inte varför, men det är bara så! Så jag älskar att starta dagen med en näsblödning! ;)

Har även fått in en summa pengar på kontot! :) Trevligt! Syrran sålde bilen så 8000 till mig är inte helt fel! Det ska gå till körkortet. Så jag har betalat av mina skulder nu och öppnat ett nytt konto! Så imorn ska jag ringa och boka en ny körlektion så snart som möjligt och även börja sitta med teorin. Ska nog även boka en tid för uppskrivning så man har nåt att plugga mot. Ja det blir nog bra tillslut. Jag ska väl få mitt körkort jag också någongång. :)

Nu blir det sängen för min del! Jobb imorn! Sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback