Oj.

Min statistik har sakta men säkert sjunkit.. :P Haha, kan bero på att jag inte bloggat på 2 dagar!

Idag är det fredag. Jag är redan hemma (YÄÄY) eftersom det var stor apt på jobbet, inget jag behöver vara med på om man säger så. Så jag pös hem vid tolv, gick på stan en timme och har nu varit hemma ungefär en timme. Ikväll blir det myspys med fläskfilé och vin. Göttans! Men vi måste åka och handla först. Bara min man vaknar, som säkert gick och la sig för två timmar sedan. Karlar!!!

Imorn blir det kanske stan med mor också. Jag tyckte hon kunde komma in till stan och kika lite med mig. Hon måste ju också köpa julklappar var mitt argument. Så vi får se. Lönen har ju kommit in idag, trevligt värre! ;) 12900 Sitter fin fint nu när det snart är jul.

Nu ska jag städa lite och sätta upp alla ljusstakar! :) Myyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback